dinsdag 5 maart 2019

Kaart met puppies


Tijdens de Knotsgekke Kaartendagen kregen we de nieuwe producten van Marianne Design binnen.
Ik maakte deze kaart met hondjes met de puppie stans van Eline Pellinkhof.
Er zitten allerlei verschillende stansen in de set, waardoor je verschillende soorten hondjes kunt maken. Hieronder zie je een handig overzicht van alle verschillende onderdelen.
Ik stanste de hondjes uit wit karton. Met een sponskwastje kleurde ik de randje. Ik depte het in bruine inkt, maar er zat nog wat zwarte inkt aan het kwastje, waardoor het donkerder werd.


Gebruikte materialen:
- puppie stans
- aquarel karton
- rood papier met stippen
- gehandletterd kaartje

3 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend schattige creatie heb je ermee gemaakt!
    Wat handig dat je er bij hebt geschreven waar de diverse onderdelen voor zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben ik hier blij mee, heb ze ook maar wist niet waar te beginnen, bedankt Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen