zaterdag 23 februari 2019

Handig boodschappenlijstje in mijn bulletjournal


Jullie hebben hier al regelmatig voorbeelden van bullet journaling gezien. Meestal waren dat voorbeelden van het 'agenda'-gedeelte van mijn bullet journal. Maar je kunt ook heel goed handige lijstjes in je bullet journal plaatsen.
Vandaag laat ik jullie zo'n handig lijstje zien. Het is het boodschappen lijstje dat ik gebruik voor verjaardagen.
Met dit lijstje loop ik langs de keukenkastjes, om te kijken wat ik nog heb staan. De overige dingen schrijf ik op een briefje en daarmee ga ik naar de supermarkt. Omdat onze supermarkt de plaats van de producten niet vaak verandert, staan de producten van mijn lijstje op de juiste volgorde. De verjaardagsboodschappen heb ik dan ook meestal snel gedaan.

Ik schreef en tekende met micron-pennen. Die zijn watervast, waardoor de lijnen niet uitlopen, als je ze gaat inkleuren.
Ik kleurde de tekening van de monchou (ik maak voor verjaardagen altijd monchoutaart) in met distress inkt. Ook de spetters maakte ik met distressinkt.

Wil je zien hoe ik de pagina's in mijn bullet journal maak?
Op dinsdagavond 26 februari om 20.30 uur laat ik je dat live op instagram zien en kun je je vragen stellen.
Noteer de datum alvast in je bullet journal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten