maandag 4 februari 2019

De nieuwe knipvellen in mijn bullet journal


Het is al weer februari. Tijd om de februari pagina's uit mijn bullet journal te laten zien. 

Ik gebruikte mijn nieuwe knipvellen. Want ook knipvellen kun je goed in een bullet journal gebruiken.
Daarbij gebruikte ik het knipvel met de anemonen en het knipvel met de eucalyptus.

De zwarte lijnen tekende ik met een micronpen. Die is watervast, waardoor de lijnen niet uitvloeien als je ze gaat inkleuren met inkt.
Ik kleurde het in met ecoline inkt. Ik deed met een brushpen wat groene (600) en zwarte (700) inkt op een plastic sheet. Daar liet ik een druppeltje water in vallen en ik mengde het tot de kleur groen, die bij mijn plaatjes past.
Ook maakte ik spetters met die inkt op de bladzijdes.

Wil je zien hoe ik de pagina's in mijn bullet journal maak?
Op dinsdagavond 26 februari om 20.30 uur laat ik je dat live op instagram zien en kun je je vragen stellen.
Noteer de datum alvast in je bullet journal.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten