dinsdag 8 januari 2019

Vrijdag 11 en zaterdag 12 januari demonstratie met nieuwe materialen


Op vrijdag 11 januari van 10.00-13.00 uur en zaterdag 12 januari van 10.00-16.00 uur geef ik in de winkel een demonstratie kaarten maken met allerlei nieuwe producten. Waaronder nieuwe, door mijzelf ontworpen knipvellen en achtergrondvellen.
Halverwege deze week verwachten we ze binnen te krijgen.

Er zijn 2 series.
Eentje met peach en turqoise achtergrond-vellen.
En een serie met oudgroene knipvellen met eucalyptus en anemonen. Bij die serie zijn ook bijpassende achtergrondvellen met stippen, vellen met gehandletterde kaartjes en vellen met bloempotten en labels.

Tijdens de demonstratie ga ik met die nieuwe vellen aan de slag.
Ook combineer ik ze met de nieuwe stansen en stempels van Leane Creatief.

In dit blogbericht zie je alvast een voorbeeld, die ik maakte met een nieuwe silhouette stans van een tulp.
In de verpakking zitten 3 stansen.
Met die stansen is het mogelijk om de tulpen op verschillende manieren uit te stansen.
Tijdens de demonstratie laat ik je de verschillende mogelijkheden zien.
Ook de tekst, die je op de kaart hieronder ziet, is gemaakt met een nieuwe stans van Leane Creatief.

Kom je ook kijken bij mijn demonstratie?
Het is op vrijdag 11 januari van 10.00-13.00 uur en zaterdag 12 januari van 10.00-16.00 uur.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten