zondag 20 januari 2019

Kerstkaarten met gestempelde kerstmannen


Het is nog lang geen kerstmis. Maar we merken regelmatig dat er ook maanden van te voren al begonnen wordt met het maken van kerstkaarten. Daarom plaats ik deze kerstkaarten alvast, zodat je wat inspiratie hebt, als je ook alvast met je kerstkaarten wilt beginnen.

Vandaag laat ik je kerstkaarten zien met daarop een gestempelde kerstman.
Bij sommige kaarten stempelde ik met bruine stempelinkt en bij sommige met blauwe stempelinkt. Met witte gelpen tekende ik er accenten in.

Ik gebruikte o.a. de volgende materialen:
- stempel kerstman
- blauwe stempelinkt
- bruine stempelinkt
- witte gelpen
- Marjoleine vellen: ijskristallen, rode stippen, gehandletterde kaartjes
- Papicolor karton: blauw (955), nachtblauw (941) en hagelwit (930)
- vierkante kaarten van kraft karton


Deze kaart is iets kleiner gesneden, 13,5 x 13,5 cm.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten