dinsdag 14 augustus 2018

Blauwe kerstkaart, geïnspireerd op de aanschuifworkshop


Afgelopen vrijdag en zaterdag was er een aanschuifworkshop. We maakten kaarten met shimmer powder en gestempelde kerstklokken erop.

Vandaag laat ik je een voorbeeld zien waarbij de stempel met de kerstklokken en de tekststempel ook gebruikt is. Maar dan met blauwe stempelinkt, blauw karton en witte gelpen. En dat geeft weer een heel ander effect.

De afbeelding met de klokken heb ik gekleurd door te sjabloneren met stempelinkt.
Eerst stempelde ik de klokken nog een paar keer op stukjes papier. Daar knipte ik wat vlakken uit, zoals je hieronder ziet. Zo had ik sjablonen. Daarmee kon ik in elk vlak een verloop in kleur maken door te deppen met een sponskwastje met blauwe stempelinkt.


De kaart heeft een dessin van dennentakken.
Die maakte ik met een embossingfolder. Daarvan smeerde ik de bolle kant in met stempelinkt. Toen emboste ik de voorkant van de kaart.

De volgende aanschuifworkshop is op:
vrijdag 24 augustus van 10.00-16.00 uur en
zaterdag 25 augustus van 10.00-14.00 uur.
We stoppen op zaterdag iets eerder i.v.m. de kermis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten