zondag 26 augustus 2018

3 verschillende kransen met dezelfde stempels en stansen


Tijdens de demonstratie met de nieuwe producten van Leane Creatief van vorige week vrijdag en zaterdag maakte ik ook de 3 kaarten, die je in dit blogbericht ziet.

Ik gebruikte daarbij een nieuwe stans- en stempel-set.
In deze set zitten stempels van een krans en accessoires om de krans aan te kleden. Van elke stempel zit er ook een bijpassende stans in de set.


Al eerder liet ik er 2 kaarten mee zien. Eentje met een krans en eentje waarbij ik de krans niet gebruikt had, maar de accessoires wel.

Het leuke van deze set is dat je zelf kunt bepalen hoe je de krans versiert.

In dit blogbericht zie je er een kerstkrans, een herfstkrans en een bloemenkrans mee.


Bij deze kaart gebruikte ik de denneappels, wat takjes en de strik uit de set.
Door de gebruikte kleuren is het echt een herfstkaart geworden.



Bij deze kaart met de bloemenkrans gebruikte ik een knipvel met rode bloemen.




De volgende demonstratie is op zaterdag 15 september.
We laten dan bullet journaling zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten