maandag 28 mei 2018

Blauwe kaarten met poesjes


Afgelopen zaterdag deed ik een demonstratie in de winkel.

En -oeps- tijdens de demonstratie zei een klant dat de demonstratie niet aangekondigd was op mijn blog.
Als we een activiteit in de winkel hebben, dan zetten we dat in onze nieuwsbrief, facebook, onze website, dit blog, instagram en onze webwinkel.
Veel hè?
Tja, dan kan het wel eens gebeuren dat we één van die media vergeten.

In onze nieuwsbrief had het wel gestaan.
Ontvang je onze nieuwsbrief nog niet?
Hier kun je de laatste nieuwsbrieven terugvinden en jezelf aanmelden voor de nieuwsbrief.


Ik zat dus te demonstreren en van alle nieuwe materialen ging ik als eerste met poesjes stempels van Eline Pellinkhof aan de slag en maakte daarmee deze kaarten.

Wat zijn ze schattig hè?

Bij de kaart hierboven stempelde ik eerst de meest linkse poes. Die stempelde ik ook nog een keer op een dun notitieblaadje. Daarna knipte ik die poes op dat notitieblaadje uit. De uitgeknipte poes legde ik op de poes op het kaartje en dat zette ik vast met craft tape. Je hebt dan een masker, waarmee je de gestempelde poes beschermt voor de stempelafdruk van het poesje erachter. Zonder dat masker zou je het achterwerk van de achterste poes door de kop van het linkse poesje stempelen. Als het achterste poesje gestempeld is, kun je het masker weghalen.


De grote tekststempel, die je hier op de kaart ziet, is ontworpen door Carla Kamphuis.
Ze heeft meer van dit soort stempels ontworpen.

Ik gebruikte o.a. de volgende materialen:
- stempels poesjes, poezenpootjes en tekst 'All you need is love & a cat'
- stempel 'just be you'
- blauwe stempelinkt
- witte gelpen
- Papicolor karton: blauw (955) en hagelwit (30)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten