zondag 19 november 2017

5 blauwe kerstkaarten met kaarsjes en lantaarn


Gisteren gaf ik een demonstratie in de winkel.
Ik ging kerstkaarten maken en gebruikte daarbij nieuwe stansen van Marianne Design. Met kaarsjes en een lantaarn.

In dit blogbericht zie je 5 kerstkaarten met die stansen, waarbij ik de dessinvellen uit ons nieuwe paperbook met de maan en onze nieuwe handletteringkaartjes gebruikte.
Ik gebruikte ook mat zilver karton. En van Papicolor gebruikte ik de kleuren: hagelwit (930), irisblauw (931) en violet (920).
De sterretjes zijn gestanst met een stans van Karin Joan.



Bij de kaart, die je hierboven ziet, heb ik een lintje door de spleetjes van het lantaarntje geregen. De belletjes heb ik aan het koord geregen. Met het koord en het lint heb ik een strik gemaakt.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten