dinsdag 24 oktober 2017

6 kaarten met cactussen, monstera en tuingereedschap


Al een tijdje geleden maakte ik deze kaarten. Misschien heb je me er wel mee bezig gezien tijdens de koopjesdagen van september.
Maar er miste nog steeds iets aan de kaarten.
Vorige week maakte ik de kaarten af door er gestanste hartjes en labeltjes aan toe te voegen. En de kaart hierboven kreeg ook nog een tekst erop. Die sneed ik uit de nieuwe gehandletterde kaartjes.



Het dessin van bladeren op de kaart hierboven maakte ik van allemaal uitgeknipte bladeren. 




Ik gebruikte o.a. de volgende materialen:
- Marjoleine vellen: cactussen, tropische bladeren, groene stip, lavendelblauwe stip
- Marjoleine's handlettering kaartjes
- Papicolor karton: hagelwit (930) en mosterdgeel (948)
- stans met hartjes en label
- groen koord

Geen opmerkingen:

Een reactie posten