zaterdag 28 oktober 2017

3 gehandletterde kaarten met het nieuwe paperbook in zwart, wit en rood


We hebben 2 nieuwe paperbooks. Eentje in het blauw, met afbeeldingen van de maan. En eentje met zwart, wit en okergele dessins.
Die laatste kun je goed gebruiken bij handlettering en brushlettering. Vandaag laat ik jullie 3 gehandletterde kaarten zien, waarbij ik als accentkleur rood gebruikte.


Eerst brushletterde ik met rode en zwarte brushpen allerlei teksten. Sommige knipte ik uit (met een klein wit randje er om heen) en sommige liet ik in een kadertje.



Met de rode teksten maakte ik de kaarten die je hierboven ziet. (De kaarten, die ik maakte met de zwarte teksten laat ik jullie later deze week zien.)
De rode spetters maakte ik zelf. Het papier met de zwarte spetters zit in het paperbook.
De hartjes, de banner en het hele kleine sterretje zijn stansjes van Karin Joan.



Wil je ook aan de slag met dit nieuwe paperbook?
Vanwege de KreaDoe hebben we t/m 5 november 2017 een aanbieding op onze paperbooks.
Meer hierover lees je hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten