vrijdag 7 februari 2014

De nieuwe vellen zijn er!


Gistermiddag belde de drukker om te vertellen dat de nieuwe vellen klaar waren.
Ik wist wel dat ze eraan zaten te komen, maar ik had ze nog niet verwacht.
Ik heb dit keer schaapjes en vogels op een tak getekend.

De drukker ging de vellen naar de winkel brengen.
Ik was thuis aan het werk. Natuurlijk was ik heel nieuwsgierig hoe de vellen geworden waren. Maar ik kon nog niet weg van huis, omdat Anna lag te slapen.
Zodra ik hoorde dat Anna wakker was, haalde ik haar uit bed, trok haar jas, slofjes, sjaal, muts en wanten aan en ging met haar naar de winkel.
Daar bekeken we de vellen. Fijn dat ze er zijn, dan kunnen we er mee aan de slag.

Eerder was ik al met proefvellen bezig geweest. Dat was voor een artikel in het tijdschrift 'Creatief met Kaarten nr. 42'.
Ik bedacht me dat dat tijdschrift er toch ook wel snel aan zou komen en ging even op de website van de groothandel kijken. Jahoor! Daar zag ik het staan bij de nieuwe artikelen. Die wilde ik natuurlijk in de winkel hebben. Dus besloot ik om die avond naar de groothandel te gaan. De groothandel heeft namelijk koopavond op donderdagavond.
Aangekomen bij de groothandel, bladerde ik meteen door het tijdschrift op zoek naar mijn artikel. Het staat er mooi in! Ik kocht gelijk een flinke stapel van het blad.

Wil je met de nieuwe vellen aan de slag?
Ze zijn verkrijgbaar in de winkel en webwinkel.
De nieuwe vellen worden ook gebruikt tijdens de cursus 'Lentekaarten maken'. We geven die cursus vanaf volgende week. Op onze website kun je zien welke data er nog beschikbaar zijn. Het staat bij 'cursussen'.

1 opmerking: