donderdag 31 januari 2013

Leuke creaties


Zo af en toe worden er foto's van kaarten naar me gemaild. Zo ook deze twee.

Annette maakte een leuke theepot. Ze gebruikte mijn plaatjes van de bloemetjes weer op een hele andere manier. Ze plakte twee grote, een middenmaat en een kleine bloem op elkaar.
(En terwijl ik dit blogbericht schrijf, stuurt Annette nog een paar foto's van leuke creaties. Die zet ik er binnenkort weer op.)

De kaart hieronder is gemaakt door Mart.
Ze combineerde het masking tape met papier dat we eens eerder tijdens een aanschuifworkshop gebruikten.


Heb jij ook iets gemaakt met mijn vellen of andere materialen uit onze winkel?
Ben je geïnspireerd door een cursus of aanschuifworkshop, die je bij ons gevolgd hebt?
En heb je er iets moois van gemaakt?
Een kaart, een spread, een decoratie?
Laat het me dan weten, dan kan ik de mooiste creaties op dit blog zetten.
Klik hier om me te mailen.

1 opmerking:

  1. Bedankt voor het plaatsen van mijn theepot kaart. Je design- en scrapvellen blijven mijn favoriete lijn.

    BeantwoordenVerwijderen