dinsdag 18 september 2012

Kaarten met creatables

Gemaakt door Addy

Vandaag laat ik jullie allerlei kaarten zien, die met creatables gemaakt zijn.

De kaart hierboven maakte Addy van een vel A4-karton, die ze dubbelvouwde. Hierdoor is de kaart lekker groot.
Ze gebruikte de volgende creatables: Amsterdam en fiets. Ze combineerde dat met mijn knip-vellen: blauwe bloemetjes, Herman en Autumn.

Gemaakt door Addy
Ook bij de kaart hierboven gebruikte ze creatables Amsterdam, maar ook creatable 'van harte'. Hier combineerde ze het met vellen Medemblik en Abbekerk.

Gemaakt door Karin

Gemaakt door Karin

Ook Karin maakte kaarten met creatables.
Ze gebruikte de volgende creatables: fiets, boom, hek en lantaarn.

Wat zijn er toch een leuke creatables!
In de catalogus van Marianne Design zie je ze allemaal.
Maar er staan nog veel meer producten van Marianne Design in, zoals bijvoorbeeld stempels en  paperblocs.
Je kunt er in aankruisen welke mallen je al hebt.
Erg handig!
Bovendien staan er een heleboel voorbeelden in. En dat voor maar € 3,95.


Heb jij ook iets gemaakt met bijvoorbeeld creatables in combinatie met mijn vellen?
Een kaart, een spread, een decoratie?
Laat het me dan weten, dan kan ik de mooiste creaties op dit blog zetten. Klik hier om me te mailen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten