dinsdag 12 juni 2012

Voorbeelden van de demonstratie op de cursusdag

 

Afgelopen zaterdag hebben we een heel gezellige cursusdag gehad.
Om half 8 begonnen we met het brengen van de dozen naar het Dorpshuis en het klaarzetten van de tafels.
Ondertussen kwamen de cursisten langzamerhand ook binnen. Sommige hadden al een hele reis achter de rug. Terwijl iedereen aan de koffie en thee zat heette ik de cursisten welkom.
En om half 10 begonnen we met de workshops. Er waren 4 verschillende workshops. Zo nu en dan was er een pauze. En uiteindelijk maakten de cursisten 8 kaarten.

Ik gaf op die dag geen workshop, maar een demonstratie. We hadden bij de demonstratie allerlei nieuwe materialen gelegd. Nieuwe paperblogs, nieuwe embossing-mallen, nieuw paper tape, nieuwe stansen en nieuwe producten van Marianne design. Daarmee ging ik aan de slag. In dit blogbericht kun je de kaarten zien, die ik zaterdag maakte.


De kaart met de vogels hierboven is gemaakt met een nieuwe embossing-mal en paper tape. Het papier dat ik gebruikte is color core, dat ik na het embossen schuurde.

De kaart hiernaast is ook gemaakt met een nieuwe embossing-mal. De afbeelding kleurde ik met een waterpenseel en distress-inkt.
Wil je ook leren hoe je met distress-inkt kunt kleuren, volg dan de cursus 'stempelen'. Kijk op onze website bij 'cursussen' voor de beschikbare data.

De muziekkaarten die je hier ziet, maakte ik met een nieuw paperbloc met als thema 'muziek'. Daarbij combineerde ik stempels, ook met het 'muziek'-thema.


































Ook gebruikte ik nog een ander nieuw paperbloc van Marianne design, die met de vogels. Daarmee maakte ik deze kaarten.
Mooi papier hè? We gaan het ook gebruiken bij de cursus mini-scrapbooking. Kijk op onze website bij 'cursussen' voor de beschikbare data van deze cursus.

Deze kaart met het huis is gemaakt met een nieuwe grote craftable van een huis.

En het kader op de roze kaart hieronder is gemaakt met een nieuwe stans-mal.
En die vierkante met een schulp past zo goed bij mijn vellen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten