donderdag 1 oktober 2009

Shoppen

Hoe je geïnspireerd kunt raken...
Eigenlijk is het frisser dan ik dacht en ik heb zin om een behaaglijk vest te kopen. Liefst een grijze. Nou, keuze genoeg. Elke kledingzaak heeft wel een grijs vest in de collectie.
Ondertussen valt me in een kledingzaak een andere kleurencombinatie op. Als ik later naar de auto loop, besef ik me, dat ik geïnspireerd geraakt ben door de kleurencombinatie in de winkel.
Tja, dat gebeurt wel vaker, dat ik geïnspireerd raak door kleuren van kleding. Tijdens het shoppen, door kleding op televisie en soms door de kleurencombinatie die ik in de wasmand vind.
Ik sla het op in mijn hoofd en wie weet, zie je het nog eens terug.

1 opmerking:

  1. Leuk om te lezen.
    Ik ben een fan van je mooie knipvellen.
    En je prachtige voorbeelden.
    Woon te ver weg om je winkel te bezoeken,
    dus doen we het maar via internet.
    Veel groeten van Annemie uit Roelofarendsveen

    BeantwoordenVerwijderen