vrijdag 26 augustus 2022

Gestempelde kaarten met ramen, deuren en verhuiswagens (instagram live van 25 augustus)


Gisteren was ik live op instagram.

Ik ging stempelen met nieuwe stempels van Leane Creatief. Stempels met ramen en deuren en stempels met verhuiswagens.

Ik liet zien hoe je stempels achter elkaar kunt stempelen, door gebruik te maken van maskers. En ik liet zien hoe ik de afbeelding inkleurde.
De kaarten, die ik maakte, zie je in dit blogbericht samen met nog een paar kaarten, die ik al eerder maakte, met dezelfde stempels.

Je kunt de live terugkijken op instagram en YouTube.

 





Voor die kaarten gebruikte ik o.a. de volgende materialen:
- Marjoleine’s kaarten: light blue dot, ocher dot en old green dot 2
- Marjoleine’s stippen vellen: old green dot
aquarel karton (t/m zondag 4 september goedkoper bij 2 stuks, die aanbieding vind je hier)
- Papicolor karton: mosgroen (951), mosterdgeel (948)
ecoline stiften: bronsgroen (657), hemelsblauw (578), gele oker (227), sepia (416) en sepia donker (440)

Ik weet nog niet zeker of ik volgende week donderdag (1 september) live ga. Dan hebben we namelijk de Knotsgekke Kaartendagen in Den Bosch.
Op 
donderdag 8 september om 20.00 uur ga ik wel live op mijn instagram account. Dan maak ik weer wat anders.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten