woensdag 30 december 2020

Verjaardagskaart met kaartenrekje en cupcake

 
Een paar weken geleden kwamen er nieuwe stempels van mij uit.
Ze zijn bedoeld om te gebruiken bij bullet journaling. Maar je kunt ze ook heel goed gebruiken bij het maken van kaarten.
Dat laat ik je vandaag zien met deze verjaardagskaart. Ik gebruikte de dagen en planning set en de maanden en feest set.

Ik gebruikte een stans met een kaartenrekje.
Om dat vast te plakken, gebruikte ik easy connect tape. Ik plakte het op een witte vierkante kaart, die ik beplakt had met oud roze stippenpapier. (Dat is een nieuwe. Hier vind je alle nieuwe vellen.)

Om het kaartenrekje te versieren, gebruikte ik een stansset, waar allerlei accessoires voor het rekje in zitten, zoals klemmetjes, bakjes, een schilderijlijstje en kaders. Dat stanste ik uit zwart karton.
Ook gebruikte ik nog een stans van een monsterablad. Dat blad stanste ik uit aquarelkarton. Ik depte met een sponskwastje in de groene distressinkt (peeled paint) en depte daarmee op het monsterablad.

En uiteraard gebruikte ik ook mijn stempels.
Die stempelde ik met zwarte inkt op aquarelpapier. Ik knipte de afbeeldingen uit met een klein wit randje er omheen.
De afbeeldingen kleurde ik in met distress inkt. Ik gebruikte peeled paint, fired brick, vintage photo en broken china.

Alle decoraties verdeelde ik over het kaartenrekje. Ik schoof tot ik tevreden was en plakte de decoraties toen vast.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten