maandag 24 september 2018

Kaart met gestempeld dorpje maken tijdens de aanschuifworkshop van 28 en 29 september



Eind deze week komen de nieuwe producten van Marianne Design binnen.
Bij die nieuwe producten zit ook een leuke stempel met een dorpje.
Ik mocht daar al kaarten mee maken voor de catalogus van 2018 van Marianne Design.

Voor de aanschuifworkshop van vrijdag 28 en zaterdag 29 september maakte ik een kaart met diezelfde stempel.
Ik combineerde het met mijn nieuwe knipvellen.

Wil je ook zo'n kaart maken?
De aanschuifworkshop is op vrijdag 28 september van 10.00-16.00 uur en zaterdag 29 september van 10.00-16.00 uur.
Je hoeft niet te reserveren, je kunt zo aanschuiven.
De workshop is € 5,-. Bij besteding van € 20,- is de workshop gratis

Gebruikte materialen:
- stempel dorpje
- knipvel met autootje
- dessinvel met ijskristallen
- dessinvel rood met stippen
- sterretjes stempel en stans
- koord
- witte gelpen
- Papicolor karton: blauw (955) en hagelwit (930)


1 opmerking:

  1. Hoi Marjoleine, wat n mooie kerstkaart weer. Bedankt voor de inspiratie. Als ik wat dichterbij woonde, kwam ik zeker workshoppen. Dank zij je blog kan ik toch meegenieten. Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen