maandag 23 januari 2012

Leuke kaart met margrieten


Vandaag laat ik jullie een mooie kaart zien, die Margreet gemaakt heeft.
Ze gebruikte daarvoor het vel met de margrieten. Een grote afbeelding met margrieten heeft ze doormidden gesneden, de rand geponst en op de kaart als tweeluik verwerkt.
Om de binnenkant van de kaart een beetje op te pimpen heeft ze een paar losse bloemen en twee randjes gebruikt van het bloemetjes papier.
binnenkant van de kaart
Margreet, wat heb je er een leuke kaart van gemaakt!

Wil je ook met dit papier aan de slag? We hebben er een aanbieding van in de (web)winkel.

Heb jij ook iets gemaakt met mijn vellen? Een kaart, een spread, een decoratie. Laat het me dan weten, dan kan ik de mooiste creaties op dit blog zetten.
Klik hier om me te mailen.

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart, heel erg origineel!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ga hem gelijk maken heel mooi bedankt gr ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. GEWELDIG ALLEMAAL WAT U LAAT ZIEN. DAAR IK IN ZUIDLIMBURIG WOON MOET IK HET DOEN MET UW BLOG, KIJK ME DE OGEN UIT ZO LEUK. GA LEKKER DOOR ZO DAN KAN IK MOOI GENIETEN.

    VEEL GROETJES LILY MULLENDERS - RAMAKERS
    WIL ZO GRAAG MEE DOEN AAN U WORFSHOP KAN DAT OOK SCHRIFTELIJK?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, ik vind de kaarten ook allemaal leuk, heb ook behoorlijk wat gemaakt,maar de meesten heb ik jammer genoeg niet meer.Weet niet of ik nog een Voorbeeld kann vinden.

    BeantwoordenVerwijderen