dinsdag 8 februari 2011

Nieuwe producten van Romak


Gisteren schreef ik over de vakbeurs die wie bezocht hebben. Op die vakbeurs presenteerde ook Romak nieuwe producten.
Ik had met Romak afgesproken om wat voorbeelden met mijn nieuwe vellen en hun nieuwe kaarten te maken. Daarom had ik vorige week al een paar nieuwe kaarten gekregen om voorbeelden mee te maken. Je ziet ze in dit blogbericht.

Er was me al verteld dat een nieuw model kaart erg mooi bij mijn plaatjes met bloemetjes zou passen, dus ik was heel nieuwsgierig naar de nieuwe producten.

Eén van de nieuwe modellen is de leuke bloemenkaart, die je hiernaast ziet. Ze zijn verkrijgbaar in verschillende kleuren. Net als de bijpassende uitgestanste bloemen. Die kun je op de kaart plakken, zoals ik op deze voorbeelden heb gedaan.


Het andere model is een kaart met een rand met klavertjes vier in foliedruk. Deze zijn verkrijgbaar in wit, ivoor en groentinten.

Ik maakte er deze kaarten mee.
Daarvoor gebruikte ik mijn nieuwe plaatjes.
Maar ook een oude.
Want op het vel met de klaprozen staan ook lieveheersbeestjes. En die passen er zo goed bij.

En heb je die leuke labels aan de kaarten zien hangen? In een verpakking zitten hartjes, bloemetjes en vlinders. Met allerlei verschillende teksten erop.

Toen ik de labels uit de envelop haalde was ik meteen enthousiast. Maar ik realiseerde me ook dat dat eigenlijk wel logisch was. Omdat ik een paar maanden geleden samen met Wim van Romak over deze labels heb gebrainstormd.

Al deze nieuwe producten van Romak krijgen we eind deze week binnen.
Op tijd om ze te gebruiken tijdens de aanschuifworkshop van aanstaande vrijdag en zaterdag. We gaan dan zo'n bloemenkaart maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten