woensdag 24 januari 2024

Ik ontwierp een paperbook met gebakjes

 
Maanden geleden begon ik aan een paperbook met gebakjes. Dat leek me feestelijk om te gebruiken bij verjaardagskaarten.

Ik tekende een moorkop, een tompouce, een cupcake, een kasteeltje, appeltaart, tulband en een dripcake.

Toen ik met dat paperbook bezig was, wilde ik toch liever eerst een kerst paperbook maken. Ik legde het ontwerp proces even stil. En ik ging eerst een kerst paperbook maken.

Vlak voor de KreaDoe bleek de tompouce croissant een hype te zijn.
Een tompouce had ik op dat moment al getekend. Toen was de tompouce croissant snel getekend en kwam er een knipvel met tompouce croissants en tompoucen. Het was net op tijd klaar voor de KreaDoe.

Nu het beursseizoen weer bijna begint (data vindt je hier), wilde ik toch eindelijk dat paperbook  met gebakjes af hebben. Ik ontwierp er nog vlaggetjes bij, een bordje, een vorkje en wat mokken in allerlei kleuren. De tompouce croissant deed ik trouwens niet in het paperbook.

Het paperbook met de gebakjes wordt momenteel gedrukt. Het is begin februari leverbaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten