woensdag 13 september 2023

Babykaarten met stempels van hertjes en babykleertjes

 
Met de nieuwe stempels van Leane Creatief met het waslijntje en de hertjes maakte ik de kaarten, die je in dit blogbericht ziet.

De kleertjes zijn allemaal los. Daar kun je zelf een waslijntje mee samenstellen.
Voor de waslijn tekende ik eerst een potloodlijn tussen de strikjes van de palen of de losse strikjes. Daarna stempelde ik de kleertjes en tekende de waslijn met een watervaste fineliner.
Toen gumde ik het potloodlijntje weer weg en kleurde daarna de afbeelding in.






Voor deze kaarten gebruikte ik o.a. de volgende materialen:
- stempel waslijntje
- stempel hertjes
- Marjoleine stippenpapier: lichtroze, blauw 3 en bruin
- kraftkarton
- aquarel karton

- Ecoline brushpennen: gele oker (227),  magenta (337), donker sepia (440), indigo
(533) en hemelsblauw (551)
- Marjoleine tekststrookjes: blauw

Geen opmerkingen:

Een reactie posten