zaterdag 13 mei 2023

2 kaarten en een kadolabel met gestempelde uiltjes (instagram live van 11 mei)

 
Donderdag was ik live op instagram. Ik ging stempelen met uiltjes stempels. Daarbij gebruikte ik het jubileumpakketje van mei.
Ik maakte een geslaagd kaart.

Je kunt de live terug kijken op Instagram en op YouTube.

Nadat ik live geweest was maakte ik nog een kaart en een kadolabel.
Je ziet het in dit blogbericht.

Het rechthoekige vlakje zat in de adventskalender van Marianne Design. Dit soort vlakken heb ik ook in mijn boek gebruikt (blz. 60). Daar gebruikte ik stansen op de vlakjes. Maar zoals je hier ziet, kun je op die vlakjes ook goed stempelen. Heb je mijn boek, maak dan die kaarten eens door te stempelen op de vlakjes. Dan heb je nog weer meer mogelijkheden.



Voor deze kaarten gebruikte ik o.a. de volgende materialen:
- uiltjesstempel
- stempel met potlood en boek
- stempel met slinger
- stans van een vlak (deze komt uit de adventskalender, maar deze stansset is een leuk alternatief)
- stans label (deze komt uit de adventskalender en zat in hetzelfde vakje als het vlak)
- groene kaart met kaartenrekje*
- plaatjes van papierklemmetjes* (deze staan op meerdere vellen, ik gebruikte die van de creme rozen, omdat die in het jubileum pakketje zitten)
- groen tekstvel*
- roze kaart met stipjes
- stans met liefs
- Papicolor karton: lichtrose (923)
- aquarel karton
- Ecoline brushpennen: gele oker (227), bronsgroen (657), hemelsblauw (551), donker sepia (440), magenta (337) en zwart (700)

De artikelen met een * koop je nu voordelig in een jubileumpakketje.

Volgende keer ben ik op woensdag 17 mei live.
Dat is om 20.00 uur op instagram.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten