dinsdag 18 april 2023

Stempels van fantasie huisjes gecombineerd met diertjes stempels van Eline


Toen ik vorige week de kaarten maakte met de stempels van de fantasie huisjes, leek het me ook leuk om die te combineren met stempels van diertjes. Ik koos voor een stempel en stans set van Eline Pellinkhof. Daarmee maakte ik de kaarten, die je in dit blogbericht ziet.

Hoe ik de kaarten stempelde en inkleurde zie je ook nu weer in een filmpje, dat ik op YouTube zette.



De kaart hierboven is 12,8 x 14,8 cm.


De kaart hierboven is 14,8 x 14,8 cm.

De kaart hierboven is 10,5 x 14,8 cm.

Bij deze kaarten gebruikte ik o.a. de volgende materialen:
- stempel diertjes
- stempel paddestoelenhuisje
- stempel percolator (koffiemok)
- stempel theepot huisje (theekopjes)
- aquarel karton
- Marjoleine stippen kaarten: groen en okergeel
- Marjoleine stippenvellen: okergeel
- Marjoleine tekst vellen: groen
- kraftkarton
- Papicolor karton: mosgroen (951)
-
Ecoline brushpennen: scharlaken (334), donker oranje (237), gele oker (227), bronsgroen (657), hemelsblauw (551), donker sepia (440) en zwart (700)
- rood koord

2 opmerkingen: