donderdag 26 mei 2022

Kaarten met gestempelde paardenbloemen op verschillende tinten karton (instagram live van 25 mei)


Op 25 mei ging ik live op instagram.
De nieuwe producten van Marianne Design waren die dag binnen gekomen.
Ik ging stempelen met een paardenbloem stempel, uit die nieuwe collectie. Dat deed ik op verschillende tinten karton om te laten zien hoe verschillend het resultaat dan kan worden.


Je kunt het 
hier terug kijken op instagram of hier op YouTube.


Ik gebruikte voor deze kaarten o.a. de volgende materialen:
- stempel paardenbloem
- tekststempel
- stempelinkt: fern green, sepia en jet black
- aquarel karton
- Papicolor karton: mosgroen (951), zachtgroen (970) en mosterdgeel (948)
- ecoline brushpennen: bronsgroen (657), gele oker (227) en hemelsblauw (551)
- witte waterverf
- groene kaarten met stipjes
- witte gelpen



Op dinsdag 31 mei om 20.00 uur ga ik weer een demonstratie op mijn instagram account geven. Dan maak ik weer wat anders.
Kijk je mee?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten