dinsdag 6 april 2021

Gestempelde kaart met roze bloemen en een vlinder (met filmpje hoe de stempeltool werkt)


Gisteren ging ik een filmpje opnemen.
Een filmpje voor de online stempelcursus, die ik binnenkort geef. In dat filmpje wilde ik uitleggen hoe de stempeltool werkt. Eigenlijk deden de afbeeldingen, die ik stempelde, er niet zoveel toe.
Het ging me om de uitleg van de tool.
Maar nadat ik het filmpje had opgenomen, kon ik het toch niet laten en maakte van de gestempelde afdrukken toch een kaartje.
Dat kaartje zie je in dit blogbericht.
Ook het filmpje met daarin de uitleg van die handige stempeltool zie je in dit blogbericht.

Wil je meer weten over die cursus?
In mijn volgende nieuwsbrief vertel ik je meer over de cursus.
Ik leg je uit wat je gaat leren, welke materialen je nodig hebt (met korting!) en over de early-bird aanbieding.
Wil je die nieuwsbrief niet missen?
Meld je dan hier aan.
Dan ga ik ondertussen weer verder met de bijbehorende facebookpagina. 

Dit kaartje is 12,5 x 12,5 cm.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten