vrijdag 3 mei 2019

Blauwe kaart met vlinder en bloem


Een tijdje geleden maakte mam een blauwe kaart met daarop een gestempelde bloem en een vlinder. Ik maakte daarop een variant, die ik je vandaag laat zien.

Ik stempelde de bloem op een witte kaart.
De vlinder stempelde ik op blauw karton en knipte ik uit.
Met witte gelpen tekende ik wat accenten.
De vlinder plakte ik met foamblokjes op de kaart.

Ik gebruikte de volgende materialen:
- silhouette stempels: vlinders en bloemen (die zitten bij elkaar in een set)
- Papicolor karton: blauw (955)
- wit watercolour karton
- blauwe stempelinkt
- witte gelpen
- micronpen

Wil je ook eens met silhouette stempels aan de slag?
In juni geef ik een cursus 'silhouette stempelen'. We gaan dan mooie achtergronden maken bij de silhouette stempels. Je leert hoe je een maan of zon in de achtergrond maakt en hoe je weerspiegelingen in het water maakt.
Je kunt je hier aanmelden voor deze en de andere cursussen.

De cursussen worden dan in onze vernieuwde cursusruimte gegeven. We zijn nu nog druk met opknappen en opruimen, daarom is de winkel even dicht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten