donderdag 18 april 2019

Kaarten met meisjes op het strand


Eergisteren liet ik de kaarten zien, die ik maakte met die leuke stempels met kindjes. Dat waren kaarten met een tafereeltje in de tuin.

Vandaag laat ik weer wat kaarten zien, die ik met de stempels van de kindjes gemaakt heb.
Gister zag je al de stempel van het gehurkte meisje. Die komt uit een strandset. Met die set maakte ik de kaarten, die je hier ziet.



Ik kleurde ze in met ecoline.
Ik deed wat ecoline op een palet en liet er een druppeltje water in vallen, daarmee kleurde ik de stempelafdrukken in.

Zijn het geen schattige stempels? En er zitten ook stansen bij. Erg handig!
We hebben er nog wat over. Heb je interesse? Wees er dan snel bij. Op = op!

Heb je interesse in een stempelcursus?
Er staan weer nieuwe cursussen op onze website.
We werken dan niet met deze stempels, maar met andere stempels. 





Bij de kaarten hierboven heb ik de stansen gebruikt.
Hieronder is een kaart, waarbij ik geen stansen gebruikt heb.


1 opmerking: