vrijdag 8 juni 2018

Een kerstkaart, geïnspireerd op de kaart van de aanschuifworkshop van vorige week


Tijdens de workshop van vorige week gingen we aan de slag met grote letterstansen en een stempelset. De stempelset is eigenlijk voor bullet journaling. Maar je kunt de stempeltjes ook op je kaarten gebruiken.

Tijdens de workshop bedacht ik dat ik van het driehoekige vlaggetje van de stempelset wel een kerstboompje kon maken, als ik er een stammetje onder tekende. Dat stammetje tekende ik met micron-pen, omdat die watervast is.

Toen ik de kaart gestempeld, gekleurd en gespetterd had, twijfelde ik of ik er ook nog rode spetters op zou doen.
Ik haalde een paar foampjes van de letters af en plakte ze even vast, zodat ik een foto kon maken. Als het dan toch niet leuk zou worden, had ik in ieder geval de foto nog voor op dit blog.




Ik maakte wat rode spetters op de kaart en dat pakte leuk uit.

Toen wilde ik nog een koordje om de kaart. Eerst deed ik er een zwart-wit koordje om heen. Later een rood-wit koordje.
Ik vind die rode het mooiste, wat vind jij?







Gebruikte materialen:
- letterstans
- 'kerstboompjes' stempels
- micron-pen
- ecoline brushpennen
- aquarel karton
- koord


Wil je ook eens aanschuiven?
De volgende aanschuifworkshops zijn op:
- vrijdag 8 juni en zaterdag 9 juni (we maken een kaart met foambloemen)
- vrijdag 15 juni en zaterdag 16 juni
- zaterdag 23 juni (tijdens de Midzomerroute)
We maken dan weer wat anders. 
 

3 opmerkingen: