donderdag 8 februari 2018

Nog meer pagina's met roosjes in mijn bullet journal


Al eerder liet ik jullie pagina's uit mijn bullet journal zien, waarop ik roosjes had getekend.
Die pagina's waren van het begin van februari. Ik heb nu ook de resterende week-pagina's gemaakt van de maand februari. Ook weer met roosjes, omdat ik het leuk vind om een maand in één thema te doen.

Op de pagina hierboven gebruikte ik ook stempels van een memoblaadje en een envelopje. Dit zijn dezelfde stempels, die we eens tijdens een aanschuifworkshop gebruikten.

 

Bij de pagina hierboven gebruikte ik een knipvel met bruine memoblaadjes (we hebben ze ook in het grijs-blauw). Niet alleen ter decoratie, maar ook om een foutje weg te werken. Ik maakte namelijk een foutje in het kalendertje.


Wil je meer weten over bullet journaling?
We geven er ook informatie-ochtenden en -avonden over.

De volgende zijn op:
- woensdag 28 maart 9.30-11.00 uur
- donderdag 29 maart 19.30-21.00 uur

Je kunt je daarvoor opgeven via de webwinkel.

In onze (web)winkel hebben we ook bullet journals, boeken over bullet journaling, stempels en sjablonen te koop.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten