zaterdag 10 juni 2017

Nieuwe producten van Marianne Design (juli 2017)


Elke maand komen er weer nieuwe producten van Marianne Design.
Een paar weken van te voren krijgen we een mail van de groothandel met een link naar die producten, zodat we ze kunnen gaan bestellen. Ik ben dan altijd erg nieuwsgierig en bekijk het zo snel als ik kan.
De ene keer zitten er wat meer dingen naar mijn persoonlijke smaak bij en de andere keer weer wat minder.

Toen ik de folder van juli 2017 zag, werd ik heel enthousiast. Veel leuke nieuwe dingen naar mijn smaak. En allerlei producten, die ik voor mijn cursussen kan gebruiken.
In juli starten de cursussen 'Kaarten met bloemen en planten' en 'Zomerse kaarten'. Ik heb al wat stansjes en stempels gezien, die ik bij deze cursussen wil gaan gebruiken.
Heb je interesse in deze cursussen, neem dan een kijkje op onze website naar de beschikbare data.

Vind je de nieuwe producten nu ook zo leuk, dan kun je ze t/m zondag 11 juni bij ons met 19 % korting bestellen.
Ga je de nieuwe producten bestellen via onze webwinkel, gebruik dan de code: juli2017



Geen opmerkingen:

Een reactie posten