vrijdag 11 september 2015

2 doodle kaarten met de nieuwe stempels van Leane



Hebben jullie de nieuwe producten van Leane Creatief al gezien?
Gisteren liet ik al de kaart met het prinsesje zien.
Vandaag laat ik 2 kaarten zien, die ik maakte met de nieuwe doodle-stempels.

Doodle stempels zijn stempels, waarbij je de vlakken in kunt vullen met kleine dessins.
Daarna kun je de afdruk inkleuren.
Je hoeft niet per se de vlakken in te vullen met doodles. Je kunt de vlakken ook alleen maar inkleuren.
De afdrukken op deze kaarten heb ik wel gedoodled.

Ik gebruikte o.a. de volgende materialen:
- stempel sneeuwpop
- stempel vogel
- tekststempel
- paperbloc
- rood/wit koord
- bruin geruit lint
- sneeuw 
- micron pen zwart (08)
- witte gelpen
 

1 opmerking:

  1. Wat een leuke uitwerkingen Marjolein! IK vind vooral het vogeltje echt schattig. Doodlen is niet helemaal mijn ding, dus ik ga hiermee aan de slag met paper piecing!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen