vrijdag 27 februari 2015

Scrappagina met een huisje


Op vrijdag 27 februari van 10.00-17.00 uur en zaterdag 28 februari van 10.00-16.00 uur is er weer een aanschuifworkshop.
We gaan dan kaarten / envelopjes maken in de vorm van een huisje. Ik liet ze eerder deze week zien. Maar je kunt ook kiezen om een scrappagina gaat maken. Een voorbeeld daarvan zie je hier.

Ik gebruikte o.a. deze materialen:
- sjabloon van een huis
- stans van een gieter
- stempel van klimop
- stans van een fiets
- vlinderpons

3 opmerkingen:

  1. Ohhh wat leuk, die foto! Dirk koning wat leuk.....
    Groetjes
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, mijn opa. Toen ik een fiets bij het huisje had geplakt, dacht ik meteen aan deze foto van opa voor zijn fietsenzaak.
      Heb je opa gekend?

      Groetjes, Marjolein

      Verwijderen
  2. Ja ik heb je opa gekend....wat ontzettend leuk!
    Het was een super leuke man
    Groetjes
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen