zaterdag 24 januari 2015

Mijn kraampie


Vanaf vandaag kun je een heel klein gedeelte van ons assortiment ook in Opmeer kopen. Bij 'mijn kraampie'.
Daar staan kraampies/kasten in een winkel opgesteld en die worden verhuurd. Het assortiment van de winkel is heel divers en bestaat uit nieuwe en tweedehands spullen. Ook wij hebben er een kraampie gehuurd. Eerst voor een paar weken om het eens uit te proberen. De artikelen, die we er hebben liggen, zullen regelmatig wisselen en aangevuld worden met nieuwe producten.
Wij zijn er niet zelf aanwezig. Er staat een verkoper van 'mijn kraampie' in die winkel.
 

Vanmorgen konden we de kraam inrichten. Maar vanwege de ijzel besloten we later te gaan. Na de cursus van vanmorgen ben ik naar Opmeer gereden om de kast in te richten.
Op de foto's kun je zien wat we er zoal verkopen.

Op de bovenste plank staan die leuke, goedkope letterbak-huisjes voor maar € 3,95.
Op de plank eronder allerlei paperblocs. In het midden zie je bijvoorbeeld een nieuwe van Marianne Design (Baroque).
Op de plank daaronder liggen doosjes met houten figuren, tacky glue om ze vast te plakken, splitpennen met handjes en voetjes, metalen poppetjes, stempelinkt en acrylblokken.
Op de grote plank eronder vind je stansmallen en stempels. O.a. de berenstans van de aanschuifworkshop van vorige week. En nieuwe van Marianne Design en Joy.
Op de onderste plank (zie de foto hieronder) liggen goedkope pakketten met kerstproducten (van € 17,34 voor € 4,95), strikjesmakers en kleurboeken.


Neem er eens een kijkje!
Je vindt 'mijn kraampie' tussen de 'Hema' en 'Peter Koelemeijer Schoenmode' in Opmeer/Spanbroek. (Wuiver 24)
De openingstijden van 'mijn kraampie' zijn:
Maandag: 13:00 - 18:00 uur
Dinsdag: 10:00 - 18:00 uur
Woensdag: 10:00 - 18:00 uur
Donderdag: 10:00 - 20:00 uur
Vrijdag: 10:00 - 18:00 uur
Zaterdag: 10:00 - 17:00 uur
Zondag: GESLOTEN

Geen opmerkingen:

Een reactie posten