vrijdag 8 maart 2013

Nog meer bloemen van foam


Vandaag en morgen (8 en 9 maart) is er bij ons in de winkel een aanschuifworkshop. Gisteren liet ik een roze kaart zien. Vandaag een paarse en een gele.

Op een vierkante kaart is een stuk papier van 12,5 x 12,5 cm geplakt. Daarbovenop een rondje, gesneden met de grootste cirkel van een cuttlebug mal met rondjes. De bloemetjes komen van mijn bloemenvellen, maar ook van foam. Die bloemen en blaadjes van foam zijn gesneden met een cuttlebugmal. Om ze bol te maken, hebben we ze verhit, door ze op op de strijkbout (hoogste stand) te leggen. De bloemhartjes zijn ook weer gemaakt met de rondjes-mal.

Heb je ook zin om zo'n kaart te maken?
Dat kan nog tot 17.00 uur vandaag. En morgen van 10.00-16.00 uur.

Ik vond het leuk om voor deze aanschuifworkshop dezelfde mallen te gebruiken, die ik ook voor de uilen gebruikt heb. Die uilen liet ik eerder zien; hier, hier en hier.
In onze webwinkel vind je de gebruikte materialen voor de uilen op deze pagina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten