vrijdag 9 september 2011

Creaties met blauwe kerstballen


Vandaag laat ik jullie wat kaarten zien, die gemaakt zijn met mijn vellen met blauwe kerstballen. Ze werden me gemaild en daar ben ik weer erg blij mee. Het is leuk om jullie te laten zien wat er wel niet allemaal mogelijk is met mijn vellen.


De kaart, die je hiernaast ziet, is gemaakt door Chantal. Ze combineerde mijn vellen met stempels van ijskristallen. Vervolgens voegde ze een paar ballen aan een lintje toe.


Ook de kaart hierboven maakte Chantal. Daarbij heeft ze ook weer gestempeld.


De kaart hiernaast maakte Sippie. De basis was een klein kaartje dat ze maakte tijdens een aanschuifworkshop bij ons op het terras. Het kleine kaartje ging door de cuttlebug en werd versierd met een label van Romak. Thuisgekomen combineerde Sippie het kaartje met een ponsrand en plakte het op een kaart.
 
Heb jij ook iets gemaakt met mijn vellen? Een kaart, een spread, een decoratie. Laat het me dan weten, dan kan ik de mooiste creaties op dit blog zetten. Klik hier om me te mailen.

2 opmerkingen: