vrijdag 10 juni 2011

Voorbereidingen voor kerst

Deze week was ik druk bezig met ontwerpen voor de kerst.

Mijn nieuwe collectie knip-vellen heb ik deze week afgemaakt en naar de drukker gebracht. Ik ben er tevreden mee. Ik kan jullie helaas nog niets laten zien. Nog een paar weken geduld!

En dan heb ik deze week ook nog aan een artikel gewerkt. Ik heb kerstkaarten gemaakt voor een kerstspecial van het blad 'Creatief met Kaarten'. Halverwege augustus is die special verkrijgbaar in een pakket met 'Mijn Creatieve Hobby' nr. 6 en een agenda erbij. Wil je het blad los kopen, dan moet je wachten tot oktober. Ook daar kan ik niets van laten zien. Wat jammer hè? Nou ja, de foto hiernaast maakte ik van de spulletjes, die na het maken van de kaarten nog op mijn buro lagen.

Nu zijn jullie natuurlijk nieuwsgierig geworden. Geduld, geduld!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten