woensdag 15 september 2010

Rozen voor oma

Het is vandaag precies acht jaar geleden dat ik dit vel met de roze rozen tekende. Aan sommige vellen kleeft een herinnering. Zo ook aan deze. Van de meeste vellen weet ik de datum niet, van deze wel. Omdat het oma's verjaardag was. De eerste keer, nadat ze was overleden. Ik tekende het vel aan de keukentafel in haar huis, dat inmiddels het mijne was geworden.
De roos staat ook op het omslag van mijn eerste boek. En de inleiding van het hoofdstuk met de roze roos, dat slaat op haar.
Over een paar weken komt er weer een nieuw boek van mij. Weer met een roos voorop, een andere dit keer. Weer slaat de inleiding van het hoofdstuk met de rozen op oma.

1 opmerking:

  1. wat leukkkkkkk Marjolein, ik ga t boek zeker bij je bestellen, wanneer komt het in je webwinkel? groetjes Wilma peelen uit Altforst

    BeantwoordenVerwijderen