dinsdag 2 februari 2010

Vakbeurs in Frankfurt

Gisteren ging ik naar Frankfurt. In de enorme beursgebouwen wordt jaarlijks een vakbeurs georganiseerd: Paperworld. En tegelijkertijd wordt ook Christmasworld georganiseerd. Ook een leuke beurs. Ik begon mijn bezoek bij Christmasworld. Daar laten de exposanten hun producten zien voor de kerst. Kaarsen, decoraties, kerstballen, verlichting... Alles op het gebied van kerst. Even de sfeer van kerst proeven. Met een notitieblokje in mijn handen voor aantekeningen. Welke kleuren worden het voor de volgende kerst? Wat voor materialen? Welke trends? En wat zou ik daar mee kunnen? Inspiratie. Daarna ga ik naar Paperworld. Daar bekijk ik eerst het creatieve gedeelte met hobbygroothandels. Vervolgens ga ik naar de hallen met ansichtkaarten, verpakkingen en andere papierwaren. Uiteindelijk doe ik nog een rondje door de creatieve hal en dan is het tijd om te gaan. Veel indrukken opgedaan. Te kort tijd om overal goed te kijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten